همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

تورنت چیست؟

نرم افزار µTorrent 2.0.3 Beta (تورنت چیست؟)



uTorrent

uTorrent

تورنت (Torrent) چیست؟

تورنت یک شبکه اشتراک گذاری فایل بین کاربران است. یعنی کاربران این شبکه، فایل هایی رو که روی کامپیوترشون دارن، با کمک یک برنامه خاص بین بقیه کاربران به اشتراک میذارن. حالا بعضی سایت ها مانند torrentz.com به شما این امکان رو میده که روی کامپیوتر های هزاران نفر در سراسر جهان جستجو کنید و از روی کامپیوترشون فایل هایی رو که خیلی جاها پیدا نمیشه دانلود کنید. توجه کنید که دانلود در این شبکه از طریق اتصال کاربران به یکدیگر صورت میگیرد و نه از طریق دانلود از روی یک سایت خاص

مزایای تورنت:
اگر وسط دانلود خواستید کامپیوتر رو خاموش کنید مشکلی نیست . فقط قبلش باید برنامه رو ببندین . برنامه خودش حواسش هست که تا کجای فایل رو دانلود کرده و شما از این لحاظ هیچ کاری لازم نیست انجام بدین.

مزایای بسیار خوب تورنت این است که شما هر فایل و اطلاعات حجیم و کمیابی که نیاز دارید را براحتی می توانید از تورنت یافته و دریافت کنید.

این شبکه معمولا برای اشتراک گذاری و دانلود فایل های خیلی بزرگ مانند فیلم ، موزیک ، ویدئوکلیپ و مانند اینها استفاده میشه و با یک اینترنت ۱۲۸k میتونید تا روزی ۱ گیگ دانلود کنید.

در شبکه تورنت سرعت دانلود خیلی بهتر از شبکه های اشتراک گذاری دیگری مانند e-mule است و شما کمتر در صف انتظار دانلود قرار میگیرد. در شبکه ای-میول معمولا شما برای دانلود هر فایل چند دقیقه و یا چند ساعت در صف انتظار قرار میگیرید و دانلود پس از اینکه نوبت شما رسید شروع میشه. اما در شبکه تورنت این اتفاق به ندرت می افتد.

چگونه با تورنت کار کنیم؟
نرم افزارهای گوناگونی برای این کار هستند، که به شما کمک می کنه فایلتون رو بگیرید یکی از این نرم افزار ها uTorrent است که ما در این مطلب این نرم افزار کوچک را آماده کردیم تا فایل هایتان را از تورنت دریافت کنید.

نرم افزار .µTorrent نرم افزاری توانا و با امکانات فراوان است که جهت برقراری ارتباط کاربران از سیستم عامل های ویندوز به شبکه های BitTorrent ایجاد شده است. این برنامه کمترین ردپایی از شما هنگام بازدید شبکه های BitTorrent برجایی نمی گذارد.طراحی نرم افزار µTorrent بگونه ای است که میزان بسیار کمی از حافظه هارد، رم و CPU را اشغال می کند و در عین حال بصورت کارآمدی قابلیتهای بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

µTorrent 2.0.3 نرم افزار کم حجم و کاملا رایگان است و شما می توانید این نرم افزار را از ادامه مطلب دریافت کنید.

حجم فایل: ۳۱۷ کیلو بایت |  ۳۱۷ kb

دانلود نرم افزار µTorrent 2.0.3 Beta

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد